Kendimi daha iyi hissediyorum. Kariyere devam ettim baya.
Önce Türkiye Kupası'nı Kazandık

Daha sonra Şampiyonlar Ligi'ni Kazanarak Destan Yazdık

Şampiyonlar Ligi'ne Fenerbahçe Ambargosu



Aşkınla,Coşkunla,Sen Çok Yaşa!

Çok güzel bir sezon geçirdik. Sadece 5 resmi maçta mağlup olduk. Muhteşem bir başarı bu. Çocuklarımı kutluyorum. Seneye çok daha kuvvetli bir kadro kuracağız ve bu başarımızın tesadüf olmadığını kanıtlayacağız. Bu arada Mert Ergüder dostumun temellerini attığı Kayserispor'da muhteşem bir sezon geçirdi. Bence 4.büyük Kayserispor'dur artık. Onları da tebrik ediyorum:);)
İşte herşeyimiz,Avrupa'nın en değerli oyuncusu seçilen Alex De Souza!!!

Enfes gollerin adamı,Halil Altıntop!

Kara şimşek Pascal Chimbonda!

Defansın olmazsa olmazı,Arjantin milli takımının yıldızı,Coloccini!

Defansın temel taşı,Arjantin milli takımının defans hattını oluşturan,Ezequiel Garay!

Savaşçı,golcü,lider,kaptan,kısacası yıldız...Cristiano Lucarelli!

Orta sahanın dinamosu Gürhan Gürsoy!

Sağ kanadın değişmezi,Mehmet Topuz!

Cesur Yürek,Tuncay Şanlı!

Dünyanın hala en iyi sol beki,Roberto Carlos!

Usta oyun kurucu,tangocumuz,Matias Delgado!

Türk Futbolunun bir diğer gözbebeği,Arda Turan!

Batman,Kezman!

Yeni sezonda görüşmek üzere:)