manu-r.madrid maçı evimde 2-0 yeniliyorum ancak açı çevirdim ve 3-2 bitti,rövanşında barnebau'da ilk yarı 3-0 gerideyken 2 gol attım uzatmalarda da 2 gol daha geldi ve maçı 4-3 aldım,ve gs ile 10-0 gençlerbirliğini,şampiyonlar ligi finalinde de bayern münihi 5-1 yendiğimi de unutamam