fenebahçe barcelonayı şampiyonlar liginde deplasmanda 2-1,3-2 evinde 2-1 yendiğini hatrılıyorum o da garip bir maçtı,beşiktaş da arsenali şampiyonlar liginde evinde 2-2,deplasmanda 4-2 yenerek elemişti,trabzonspor arsenali uefa'da deplasmanda 2-1 yenmişti ancak kendi evinde son dakikada yediği golle 3-2 yenilerek elenmişti tabi bu maçları ben yönetmiyordum bilgisayar oynatıyordu.