Takım başında 12 maça çıktım.yapmış olduğum transferler ve elimde bulunan oyunculara rağmen takımın gidişatı hiç iyi değil.düşme hattına olan puan farkımız bizi bu sene ligde tutar,ancak takımın mücadele seviyesi hiç ama hiç ümit vadetmiyor :(

bazı yeni isimlerle takımı güçlendirmeye çalıştım,ancak takımda önemli sorunlar var.bunların başında ise galibiyete olan inançsızlık geliyor malesef.defansım kimi oynatırsam oynatayım,hangi sistemi veya hangi oyun tarzını benimsersem benimseyeyim berbat.zaten hücum hattım ne kadar iyi olursa olsun defansım top çıkartamadığı için sürekli gol yiyoruz.özellikle ilk 10 dakika içinde mutlaka gol yiyoruz.buna birtürlü çözüm bulamadım.
ayrıca adım Barcelona ve Chelsea takımlarıyla anılmaya başlandı.sanırım Grant ve Rijkaart'a sözleşme önerilmeyecek.sene sonunda neler olacağına bakacağız.


ancak altay takımında düzelme olacağına dair şüphelerim oluşmaya başladı.ayrıca gelecek sezon için birkaç isimle anlaşma sağladım.
