Sezon bitimiyle beraber transferlerini sır gibi saklayan ALTAY kulübü yeni oyuncularıyla sözleşmeleri arka arkaya imzalıyor.
"İlk transferimiz Manisaspor'un teknik orta saha oyuncusu Yusuf Kurtuluş

Vasiliche orta sahanın her yerinde oynayabilmesi sebebiyle,takıma büyük bir esneklik kazandıracağına inandığım bir oyuncu.

Renato Gonzalez ilk olarak Steaua'ya kazandırdığım bir oyuncu.kendisiyle yeniden çalışacağım için mutluyum ve 10 numarayı hakkıyla taşıyacağına inanıyorum.

Habib Muhammed zaten Ankaragücü'nden bildiğimiz sağlam bir sol defans oyuncusu.sol kanadımızda rekabeti arttıracağına inanıyorum.

Aymen Chermiti ise zaten Tunus milli takımıyla oynadığı futbolla ne kadar kaliteli bir oyuncu olduğunu göstermiştir.Takımımıza UEFAkupasında büyük bir katkı sağlayacağına eminim.

Ayrıca şunu da bildirmek isterim imza attırdığımız bu oyuncular için kulüplerine tek kuruş para ödenmemiş kasamızdan sadece futbolculara ödenecek olan yıllık ücretler çıkmıştır.Tabiki transfer çalışmalarımız bununla kalmayacaktır.Defansın sağı ve kaleci olmak üzere iki oyuncu daha alıp transferi noktalamayı düşünüyoruz.Kulüpleriyle anlaşma sağlanmış olup,iş sadece bu oyuncuları ikna etmeye kalmıştır.En kısa zamanda imzaları attırıp,bu iki kaliteli ismi basına açıklayacağız.
Ayrıca şimdiye kadar kulübümüze hizmet edip daha sonra yollarımızı ayırmak zorunda kaldığımız oyuncu ve antrenör arkadaşlarımıza da hizmetleri için teşekkürü borç bilir,kendilerine bundan sonraki futbol hayatlarında başarılar dileriz."