Şimdi de sizlere bu sezonki kupa serüvenimin özetini sunmak istiyorum.
Yine kolay bir gruba düştük ve kolayca çeyrek finale kaldık.
Ardından rakibimiz Denizlispor idi.


Denizlispor'u iki maçta da yenen takımım,yarı finalde Galatasaray ile eşleşti.


Galatasaray'ı zorlu geçen bir turdan sonra eleyen Altay'ın rakibi ligde de en büyük takipçisi olan Beşiktaş oldu.

Ve Fortis Türkiye Kupası bu sene ALTAY takımının oldu :)