Öncelikle daha önce de bahsetmiş olduğum uzun boylu pivot santraforu sizlerle tanıştıracağım.Pablo Ochoa'dan boşalan uzun santrafor eksikliğimizi karşılayacağını umduğum bir oyuncu.

Tabi bun oyuncunun alınmasıyla beraber daha önce de bahsettiğim gibi istediğim verimi alamadığım ve ayrıca bencilce oynaması sebebiyle takıma da zarar veren Sadik Adams 3,5 M Avro karşılığında Duisburg'a satıldı.
Ben Romanyada iken Dinamo Bükreş tarafından transfer edilen ve o zamandan beri takip ettiğim Emre Güngör'ün Romanya'da mutsuz olduğunu öğrendikten hemen sonra çalışmalara başladım ve 275 bin avro karşılığında transfer ettim.bu transferle beraber daha önce 20bin avroya Arjantinden getirdiğim Walter Yakob'u da Estudiantes'e 500 bin avroya sattım ve hem ekstra gelir elde ettim,hem de yabancı kontenjanında yer açtım.


Yine Estudiantes takımından gelecek için iyi bir transfer olacağına inandığım Andres Fernandes'i 1,3 M avroya kadroya kattım.

Son transferimiz de sağ kanat için çok iyi bir oyuncu olduğunu bildiğimiz Özer Hurmacı.takımıyla olan sözleşmesi sezon sonunda bitecek olmasına rağmen gözlemcim Viorel Moldovan(eski fbli :))'ın 100bin avroya iş biter demesiyle hemen harekete geçerek 100bin avroya transferini bitirdim.

Ayrıca not olarak düşmek isterim,Everton kulübü tarafından yapılmış bulunan sözleşme teklifi şahsım tarafından reddeilmiştir.burada işimin bitmediğine inanıyorum.amacım bana güvenmiş olan Altay camiasına şampiyonluk yaşatmak.