Güzel mac oldu. Kezman gecen maclara göre iyiydi ama daha iyi olacak Insallah. Sanki topu ayagina aldiginda ne yapacagini sasiriyor, bazende topu ayagina carptirip 2-3 metre kaciriyor. Ama yavas yavas güvenini bulmasi güzel. Gökhan'i dinlendirse iyi olur 1-2 mac. Deivid'de pek etkili degildi.
Zico daha önce oyuncu degistirmesi lazimdi. Mesela Maldonado 2 ay oynamamis, cikarabilirdi. Her macta ezberledik artik ilk degisiklik Ugur-Vederson. Bide Önder'i Gökhanin yerine alsin. Kazima 20-25 dakika sans versin.