**Kalli: "Şanslı şutlarla.."**
Galatasaray Teknik Direktörü Karl-Heinz Feldkamp, Vestel Manisasspor ile çok tempolu bir maç yaptıklarını belirterek, ''Böyle bir maçı kazanırsanız memnun olursunuz'' dedi.
Karl-Heinz Feldkamp, maçtan sonra düzenlediği basın toplantısında, rakibin ''şans şutu'' diyebileceği 2 şutla goller bulduğunu kaydederek, ''Bu bizi zor duruma düşürür gibi oldu ama ondan sonra oyunumuza devam ettik ve gol pozisyonları ürettik. Oynamaya çalıştığımız yüksek tempoda futbolcularımızın kimi hatalar yapmaları da doğal'' dedi.
Bir basın mensubunun, ''Bu gollere 'şans şutu' demeniz haksızlık olmuyor mu?'' sorusu üzerine Alman çalıştırıcı, ''Bu şutlardan sürekli atsanız bile kaleyi sürekli isabet ettiremezsiniz. Bunlara Almanya'da 'pazar ve şans' şutu denir. Çünkü nadir atılabilecek gollerdir'' yanıtını verdi.
**-HAKAN'I ÖVDÜ-**
Feldkamp, Hakan Şükür'ün 3 gol atmasını değerlendirirken, deneyimli oyuncuyu övdü.
''Yaşlı futbolcu yoktur, iyi ve kötü futbolcu vardır'' diyen Alman teknik adam, ''Yaşla yeteneğin bir ilgisi yok. Hakan Şükür iyi bir futbolcudur. Forvetteki arkadaşlarımız Hakan, Ümit ve Serkan çok iyi çalışıyor. Hem ofansif, hem defansif olarak iyiler, bu arada gol de atıyorlarsa güzel'' diye konuştu.
Kaleci transferi istediğinin, bu akşam da Orkun'un 3 gol yediğinin hatırlatılması üzerine Feldkamp, ''O konuyu kapattık. Transfer kapanmıştır. Haziran ayında bunu konuşuruz. Ayrıca o gollerde kaleci hatası da yoktu. Orkun'un ilk yarının sonlarına doğru yaptığı çok güzel bir kurtarış da vardı. Bu konularla ilgili bütün konular konuşuldu, bir daha da lütfen soru sormayın'' dedi.
Fenerbahçe maçındaki kadroyu bozmadığının hatırlatılması ve Bayer 04 Leverkusen ile hafta içinde yapılacak karşılaşmaya da aynı kadroyla çıkmasının risk olup olmayacağının sorulması üzerine Feldkamp, ''Bu konuda risk yok, bugün 6-3 yendik, yarın kadroya bakacağım. Bu akşam sakatların iyileşmesi beni memnun etti. Yedek kulübesindeki iyi oyuncularımın bulunması gelecek için bana güven verdi'' yanıtını verdi.
Feldkamp, kondisyon sorunu bulunmadığını anlatırken, ''Öyle olsaydı 5. ve 6. goller atılamazdı. Ama arada sırada maçta ara verilebilir. Orta alanda çok genç oyuncularımız var. Onlar fizik güçlerini tasarruflu olarak kullanmayı tam olarak bilmiyorlar'' diye konuştu.
Galatasaray, Bayer 04 Leverkusen ile hafta içinde sahasında yapacağı UEFA Kupası 3. tur ilk maçının hazırlıklarına, yarın sabah basına açık olarak yapacağı idmanla başlayacak.
_________________________________________________________
**Ligin en gollü maçı**
Galatasaray'ın Brezilyalı yıldızı Lincoln, 69 gün süren sakatlığının ardından Vestel Manisaspor karşılaşmasıyla yeşil sahalara döndü.
Ligde en son 2 Aralık tarihinde forma giyen Lincoln, bu maçta yaşadığı sakatlık nedeniyle uzun süre sahalardan uzak kalmıştı.
Galatasaray'ın farklı skorla öne geçtiği maçta sarı-kırmızılı taraftarlar da yaptıkları tezahüratlarla Lincoln'un sahaya girmesini istediler.
Lincoln, soğuk havada sahaya takım arkadaşlarının tersine kısa kollu formayla çıkarken, Vestel Manisaspor'da ise yalnızca Burak kısa kollu formayla mücadele etti.
**-2 MAÇTA 10 GOL ATTILAR-**
Galatasaray, Turkcell Süper Lig'de yaptığı son 2 maçta filelere 10 gol gönderdi.
Ligde 20. haftada Ankaragücü'nü 4-0 yenen Cim bom, Vestel Manisaspor'u da 6-3 yenerek rakip filelere adeta gol yağdırdı.
Galatasaray, bu sezonki en gollü maçını Vestel Manisaspor ile yaparken, sarı-kırmızılılar Çaykur Rizespor'u da 5-2 yenmiş, Konyaspor'u da ilk yarıdaki maçta 6-0 yenmişti.
**-LİGİN EN GOLLÜ MAÇI-**
Galatasaray ile Vestel Manisaspor, bu sezonun şimdiye kadar en gollü maçını oynadı.
Karşılaşmada toplam 9 gol olurken, ligde daha önce en gollü maç 5. haftada Gaziantepspor ile Kayserispor (3-4) arasında oynanmıştı.
**-GALATASARAY, İLK KEZ BİR MAÇTA 3 GOL YEDİ-**
Galatasaray, bu sezon ligde ilk kez Vestel Manisaspor maçında kalesinde 3 gol birden gördü.
Sarı-kırmızılı ekip, yalnızca Fortis Türkiye Kupası'nda yaptığı Gençlerbirliği OFTAŞ Spor karşılaşmasında rakibine 3-0 yenilmişti.
**-HAKAN ŞÜKÜR'DEN 3 GOL-**
Ligde önceki hafta takımına 1 gol kazandıran Hakan Şükür, bu kez rakip filelere 3 gol attı. Hakan Şükür, ligde toplam 246. golüne ulaşırken, bu sezonki 8. golünü filelere gönderdi.
Deneyimli futbolcu, eski günlerini hatırlatan gollerini sıralarken, Ankaragücü maçında gol atan oyunculardan Ümit ile Arda da Vestel Manisaspor karşısında fileleri havalandırdı.
**-FELDKAMP ŞAŞIRDI-**
Karşılaşmanın 30. dakikasında hakem Bünyamin Gezer, faul atışı kullanan Uğur'un topu biraz daha geri götürmesini istedi.
Gezer'in yaptığı hareketleri kendi üstüne alınan Galatasaray Teknik Direktörü Karl-Heinz Feldkamp, ''Bana mı söylüyorsun?'' derken, daha sonra hakemin Uğur'u uyardığını anlayıp gülümsedi.
__________________________________________________________
**"Hakan Şükür'ü kutluyorum"**
Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Adnan Polat, Vestel Manisaspor karşısında alınan farklı skorlu galibiyetin kendilerini mutlu ettiğini söyledi.
Maçtan sonra gazetecilerin sorularını yanıtlayan Adnan Polat, üstüste yenilen gollerle ilgili olarak, ''Futbol ciddi bir iş ve oyun disiplinini hiç bırakmamak lazım. Galip durumdayken yediğimiz goller için bunu söyleyebiliriz. Bugün atılan 6 gol ve kazanılan 3 puan bizim için iyidir'' diye konuştu.
Bu maçı unutup, bu akşamdan itibaren hafta içinde UEFA Kupası'nda yapacakları Bayer 04 Leverkusen maçını düşünmek zorunda olduklarını ifade eden Polat, ''Yolumuza devam ediyoruz'' dedi.
**"HAKAN ŞÜKÜR'Ü KUTLUYORUM"**
Polat, Vestel Manisaspor maçında 3 gol birden atan Hakan Şükür'ü, gösterdiği performanstan dolayı kutladığını söyledi.
Bu oyuncunun gösterdiği performansın kendileri için memnuniyet verici olduğunu dile getiren Polat, ''Hakan Şükür'ü kutluyorum. Uzun zamandır böyle atamıyordu. Son 2 haftadır gollerini yeniden atmaya başladı. Umarım sezon sonuna kadar böyle devam eder. Çünkü benim kalbimde onun kırmasını istediğim bir rekor daha var'' diye konuştu.
Polat, ayrıca takımda genç oyuncuların giderek yükselen performansının kendilerini çok mutlu ettiğini, bu oyuncuların takımın geleceği olduğunu sözlerine ekledi.
**-SEZGİN: ''SONUÇ MUTLULUK VERİCİ''-**
Galatasaray Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin de Vestel Manisaspor karşısında oynanan oyunun kendileri adına mutluluk verici olduğunu söyledi.
Sezgin, karşılaşmanın seyir zevki ve sonuç açısından tatmin edici olduğunu kaydederek, ''Futbolcularımız, kazanma isteğini maçın tamamında sahaya yansıttılar. Kendilerini kutluyorum. Artık önümüzde önemli bir periyot var. UEFA Kupası, lig ve Fortis Türkiye Kupası'nda yapacağımız 7 karşılaşma bulunuyor. Ortalama 3 günde bir maç yapacağız. Önceliğimiz Bayer Leverkusen maçı. İlk maçta iyi bir skor elde edip, rövanş maçına avantajlı bir skorla gitmek istiyoruz'' diye konuştu.
____________________________________________________________
**"Çok gol yiyiyoruz"**
Vestel Manisaspor Kulübü Başkanı Kenan Yaralı, takımının çok fazla gol yemesinden yakındı.
Yaralı, maçtan sonra yaptığı açıklamada, çok gol yediklerini vurgulayarak, ''Savunma zaafımıza bir çözüm bulmalıyız. İyi bir ekibimiz var ve önümüzdeki maçlara bakacağız. Takımıma güveniyorum'' dedi.
_____________________________________________________________
PAF'larda V.Manisa güldü: 1-0
PAF Ligi'nde Galatasaray, Vestel Manisaspor'a 1-0 yenildi. Konuk ekibinin golünü Soner Arı atarken, sarı-kırmızılı ekipte ilk yarıda Mehmet Düz ile ikinci yarıda Murat Akça sakatlanarak oyunu sürdüremediler.
Galatasaray sahaya, ''Sağlık Ağızda Başlar (Türkiye de bilimsel diş hekimliğinin 100. yılı)'' yazılı pankartla çıktı.