Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo
Hakan Şükür attı ya gol bikaç tane o isimi kullanma gitti hemen Kral diceniz dimi :D Diğer maçlarda da berbat oynadıgı maçlarda da Kral demeyi unutmayın ama madem bişey diyorsunuz sahip çıkın bence. ( kötü oynadıgı zaman da Kral oyundan çıktı bilmem ne diyebilmelisiniz çünkü siz gs'lisiniz ve koruyun oyuncunuzu ;) :)
Gerçekten çok süpriz bi skor olmuş Tr. liginde bu tarz skorları görmek zor. güzel bi maç olmuş özetten anladıgım buydu hakan şükür'ü de kutluyorum o yaşta 3 gol atmak.. ama 6 gol yiyen vasat bi manisaya attı tabi onu da unutmamak lazım.

Seni kızılcık sopasıyla dövmek şart oldu ulaş.. :) Eleştirmek farklı bir olay yermek başka birşey.Eleştiri yapıyorsak da Hakan'ın oyunuyla ilgili düzeltebileceğine inandığımız ufak isteklerimiz olduğu içindir.Yıkıcı değil yapıcı eleştiri yapıyoruz anlayacağın tabi ki istisnalar hariç.Biliyorsun belki krallar her zaman Galatasaraylı doğmuştur bu güne kadar Taçsız Kral Metin Oktay,Avrupa Gol Kralı Tanju Çolak ve bunun şu anki son halkası Kral Hakan Şükür.Bu Galatasaray forvetleri arasında bir emanettir.Ve benim açımdan bu emanetin yeni sahibi olabilecek üç aday var Özgürcan,Çağrı ve Cem.Anlayacağın emenat gene bir Galatasaraylıda kalacak..
Hakan Şükür 30 yaşındaki bir oyuncu kadar oynuyor her maç.Genç arkadaşları kadar koşmaya onlar kadar pres yapmaya çalışıyor.Manisanın altı gol yemesi vasatlığından değil Yılmaz Vural'ın tercih ettiği açık futbol nedeniyleydi.Galatasaray geriden Uğur,Volkan,Barış,Arda,M.Topal ile ileriye uzun toplarla tehlikeli çıkıyor.Ümit Karan'ın attığı golde Uğur neredeyse 50 metrelik bir pas attı.
Metin Oktay'ı izleme imkanım olmadı en ufak görüntüsünü görsem gözlerimden yaşlar boşanıyor.Bu sevginin tarifi yok sanırım.Tanju'yu izleme fırsatım oldu ama hayal meyal hatırlıyorum çoğu şeyi.Fenerbahçe'ye gittiği zaman çok ağlamıştım ama sonra arkasındaki olayı öğrenince o kadar üzülmemin gereksiz olduğunu anladım.Hakan Şükür ise Galatasaray tarihine adını altın harflerle yazdırmıştır çoktan.Bunu sadece attığı gollerle,kırdığı rekorlarla değil.Prof sporcu yaşamı bu yaşındaki hırsıyla genç kardeşlerine örnek olmasıyla hak etmiştir bunu.. :)