h.tarik_06 diego,messi.c.ronaldo,lulinha,kerlon,c.eduardo,m.moreno,benzema,castro,nihat,bobo,nani,anderson,robinho bnm 1 yılda aldığm futbolcular(chelsea)..malouda,lampard,belletti,drogba,kalou bu futbolcularda gttiler..
h.tarik_06 Orjinal Mesajı Yazan: xtrem06 Valla resme bakın resim söylüyor.. bu kadroda hile varmı?? yoksa kaç yılındasın...
lincoln26 Orjinal Mesajı Yazan: h.tarik_06 Orjinal Mesajı Yazan: xtrem06 Valla resme bakın resim söylüyor.. bu kadroda hile varmı?? yoksa kaç yılındasın... bu kadro kesin hileli
c.ronaldo. Bjk ye== ronaldinho c.ronaldo. s.romas.figo vb.. süper yıldızlar) tabi para yaması sayesinde ama
ricardinho59 Arkadaşlar başlıyorum:Köln:podolski,drogba,pato,beckham,arda turan,messi,de jong,valdivia,pique,nasri / Trabzonspor:Pato,Bojan,Messi,C.ronaldo,nasri,bale,drenthe,rakitic
ricardinho59 Orjinal Mesajı Yazan: nihat_51 fifa2008 in kuşkusuz en iyi kadrosu sezon 2017 Bu arada kardeş bu kadro menejerden önce transfer ve Carson 90 olamaz yaşı fazla. Ben Hileli kadrolarımı göstersem hiç kupa kaybetmedim bütün gelişen oyuncuları almıştım.
Alee31 sıze oyunda elıte vede 19 yassında olanları vereyım hepsı brezılya lıgınde ucuz hemde 5 sezon sonra 90 oluyolar c ronaldoyu bıle gecıolar 1.cı kerlon nu tranfer edın marcelomoreno paulosergio andrelıma lulinha manyak bır futbolcu keske fenerbahceme kerlonla lulınha gelse menegerde 79 olarak ama sonra 90 oluyor hıcbı oynama yok kendısı ole sonra renatinho yenı bı ronaldınho bence harıka fırıkık ve oyunda 90 nı buluyor hemen hemen renatoagusto agusto dıe aratın sımdıde harıka bı defan oyuncusu mb beyler thiagoheleno helen dıe aratın 69 ama 2 sezonda 75 ve 90 nı buluyor sonralrı david mb buda helen gıbı ve sıze 1 kalecı verıcem 2.400 flan transfer edersınız kalecı super adı felipe brezılyadan oda hepsı brezılyadan beyler bu oyuncuları alaın takımınız 5 yıldız oluyor rooney messı ronaldınho mus hıc gerek yok bun yazdıgım oyuncuları menegerde alın takımınız ıddaa edıorum 5 yıldız olcak oyuncular cok cabuk gelısıor ve harıka bı oyuncuya donusuyolar bunlaır bı kagıda yazdım hangı takıma gıdersem onalrı trabsfer edıorum hee bıde rakitic 90 oluyor carlos edıardo ve vela yı da almayı unutmayın vela harıka bı forvet arsenal aldı yaznız gercek hayatta 19 yasında harıka bı futbolcu
aliturka38 s.flinders takımı hatırlamıyorumda iyi bi kaleci oldu hemen yükseldi gücü ingiltere milli takım kalecisi yaptılar:)
comania Menajerliğe arsenal olarak başlamıştım. c.ronaldo rooney kaka paraya kıyıp aldığım oyuncular. Tabi transfer döneminde takip ederek beleşe aldığım free agentten pato,bojan,dos santos 2 sezon sonunda bu oyuncuların satışıyla klubün bütçesi 475 milyon euro olmuştu :D
ByBuraK71 Orjinal Mesajı Yazan: comania Menajerliğe arsenal olarak başlamıştım. c.ronaldo rooney kaka paraya kıyıp aldığım oyuncular. Tabi transfer döneminde takip ederek beleşe aldığım free agentten pato,bojan,dos santos 2 sezon sonunda bu oyuncuların satışıyla klubün bütçesi 475 milyon euro olmuştu :D cakalll :D