Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren
KontrAtak taktiğimiz dahada başarılı olmuş durumda..Bu maçı daha ayrıntılı bir biçimde takip ettim..Rakip her ne kadar Milan olursa olsun çektiğimiz şut oranı fazla ve kalemizde yediğimiz şu oranı azdır..Kaleyi bulan şut oranımızın düşük olması yenemiyeceğimiz anlamına gelmiyor ve maçta adeta tek kale oynamanıza yarıyor..Bu maç için tavsiyem ise ilk maçta yendiğiniz herhangi bir maçın skorunu korumak için kullanın..İşte maçtan SS'ler..
Dizilişimiz bu şekilde olacak=
Ve işte maçın istatistikleri=
İndirmek için yandaki linke tıklayınız------>http://rapidshare.com/files/89593126/KontrAtak_taktik__Chelsea__Haz_2007_.tac.html
Arkadaşlar bu taktik Galatasaray,Arsenal,Ajax,Milan,KayseriSpor,Chelsea takımları arasında sadece Chelsea'de işe yarıyor başka takıda denemeyin:)
Edit:Chelsea takımından başka bu taktikle başarı yakalayan var mı ?