Tamam ama sorun bana kalırsa sende..Ne manada olduğunu sayayım sana:
1.)Oyuncu seçimin ve yerleri
2.)Yanlış taktik kullanımın(Böyle zor rakiplere karşı 2 dc ile oynamaman gerekirdi..Nedeni vermiş olduğum taktik pakedinde yazıyor..)
Bu 2sinden dolayı bence sen fark yedin yoksa taktiklerimle hiçbir alakası yok..