byMelih creation masterda kurduğum ligten ilk 3 takımın TSL ye yükselmesini ve TSL deki son 3 takımın kurduğum lige düşmesini anlatırmısın?
istersen
özel mesaj veya msn yoluylada cvp verebilirsin... ama cvbınımı merakla bekliyorum lütfen....
msn= accaip-dana@hotmail.com