cglr ARKADAŞLAR SİTEMDE YAYINLADIM... ÜYE OLURSANIZ SEVİNİRİM .... http://www.**rumdread.com/viewtopic.php?p=3838#3838** = fo TEKRAR TEŞEKKÜRLER.... ALİ İSTEDİĞİN GİBİ YAYINLAYIP YAYINLAMADIĞIMA BAK İSTERSEN VARS Bİ YANLIŞIM UYAR... SAOL
15Baros arkadaşlar euro 2008 cupcası yapcam oyundan atıyo mesela türkiye portugal ama olmuyo atıyo tr isviçre olmuy neden saraçoğluda atıyo
ali2can2 **Bende atmıyor kardeşim. Ve ben belirtildiği gibi yükledim. Türkiye Portekiz ben oynadım ve 3 çektim:D;) Ek olarak Saracoğlu'nu düzelteceğiz dedik bşaka stadlarda oynayın yepyeni 8 tane stad var;)**
Sezo1905 Türkiyede ilk diye belirtilen ve Hiçbir yerde bulunmayan özelliklerin sırrını sormasın kimse lütfen.Bu takım arasında biliniyor sadece.
ali2can2 Beyler Saracoğlunda Ben Gıcır Gıcır Maçımı Yaptım İşte Size Bir SS; FB-Antep Bulutlu Karlı;)
ossss Evet beyler bende de atmıyo.Sadece denizli maçında atıyo.Ama yarın ki update'le oda hallolur.;)
bysoner bende oynandı ama şükrü saraçoğlunu seçmiycen stad olarak ilk çıkan kendi sahasında oyna bence öyle oluyor
ossss Beyler ali2can bi kurulum videosu yayınlıcak.Oyunu ordaki gibi yükleyeceksiniz. ;) Sadece saraçoğlunda ufak bi hata var oda yarınki update ile düzelicek.
ali2can2 **Evet şu anda video prgoramı indiriyorum:D Bugün olmazsa en geç yarın çeker yayınlarım;)** **Yorumlar için tekrar sağolun;)**