Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen
Evet,tahmin ettiğimiz gibi bu yıl UEFA Champions League oyunu çıkmadı. Ara oyun olarak EURO 2008 tercih edildi. Valla World Cup 2006 faciasını gördükten sonra ben birşey beklemiyorum bu oyundan. Keşke Şampiyonlar Ligi oyunu çıksaydı. En azından o havayı tadıyorduk müziğiyle,reklam panolarıyla...
sana katılmıyorum çünkü world cup 2006 çok fazla özellik vardı
en sevdiğim:maç içinde grubun diğer maçının sonucu geliyor
misal kramponları unlock yapıp create player ımıza yapabiliyoruz
takımlar orjinal
eleme grupları orjinal
.............vb............