FIFA World Cup 2002 vardı,o gerçekten de bir efsaneydi. Milli takımımız çok özensizce yapılmış olsa da o zaman için harika bir oyundu bence. Grafikler falan çok iyiydi diye hatırlıyorum..
Ama gel gör ki,daha sonra EURO 2004'ler,World Cup 2006'lar gördük,hiçbiri iyi değildi. 2006'yı bir derece geçtim EURO 2004 tek kelimeyle berbattı.
Bu ara oyunlardan Uefa Champions League serisini ayrı bir kefeye koymak lazım tabi,bence onlar bir derece iyiydi bahsettiğim oyunlara göre.
Özet olarak şunu söylemek istiyorum,bence kimsenin fazla bir beklentisi olmasın. EA yıllardır aynı EA. Şimdiye kadar herkesin katıldığı bir şey var o da,06-07 oyunları arasında çok büyük bir geçişin gerçekleşmesi ve oynanabilirliğin çok farklı olması. 07'nin üstüne inşa edilmiş bir basamaktı 08. Belki çok başarılı olduğu alanlar da oldu,bazı ilkleri yaşadık. Ancak ben oynanabilirlikte çok büyük bir yeniliğin olacağını düşünmüyorum böyle bir ara oyunda...