Azro http://www.4shared.com/file/36434528/d5d03766/2-0_Ronaldo.html?errorMaxSessions=MAX_USER&cau2=MAX_USER Topun neresine vuruyor , nasıl vuruyor , o top nasıl öyle gidiyor... Müthiş bir gol .. Dünkü Portsmouth maçında 2-0 yapan gol ..
crdsa http://www.youtube.com/v/tY8Z1VGhFMA>http://www.youtube.com/v/tY8Z1VGhFMA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: Azro http://www.4shared.com/file/36434528/d5d03766/2-0_Ronaldo.html?errorMaxSessions=MAX_USER&cau2=MAX_USER Topun neresine vuruyor , nasıl vuruyor , o top nasıl öyle gidiyor... Müthiş bir gol .. Dünkü Portsmouth maçında 2-0 yapan gol .. Üşnemedim araştırdım :) Topa ayağının içiyle tam ağırlık merkezinin ortasına vuruyor. Bu sayede top hem çabuk yükseliyor hemde yere daha hızlı iniyor. Bu sayede baraja çarpmadan ağlarla buluşuyor.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: Azro http://www.4shared.com/file/36434528/d5d03766/2-0_Ronaldo.html?errorMaxSessions=MAX_USER&cau2=MAX_USER Topun neresine vuruyor , nasıl vuruyor , o top nasıl öyle gidiyor... Müthiş bir gol .. Dünkü Portsmouth maçında 2-0 yapan gol .. Üşnemedim araştırdım :) Topa ayağının içiyle tam ağırlık merkezinin ortasına vuruyor. Bu sayede top hem çabuk yükseliyor hemde yere daha hızlı iniyor. Bu sayede baraja çarpmadan ağlarla buluşuyor. Bu yazdıgın şeyi ben carlos'un fransya attıgı frikik golü için geçerli oldugunu duymuştum :D
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Bu yazdıgın şeyi ben carlos'un fransya attıgı frikik golü için geçerli oldugunu duymuştum :D Carlos'un attığı golde top barajın üstünden gitmiyor ki :B
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Bu yazdıgın şeyi ben carlos'un fransya attıgı frikik golü için geçerli oldugunu duymuştum :D Carlos'un attığı golde top barajın üstünden gitmiyor ki :B Valla ben duydugumu sölüyorum :D ne demişler duyudugunun hiç birine gördüğünün yarısına inan :p