Et3rn4L arkadşlar ben bu yamayı kuruyom oyuna girince siyah çizgiler çıkıp duruyo görüntüyü bozuyo bende tekrardan oyunu silip kurmak zorunda kalıyorum..neden böle oluyo biri yardımcı olabilirmi lütfen?
neco_fifa dstum emin ol yama en az 20 kez denendi hemde farklı PC'lerde.. yani tek yapılması gereken doğru kurulması...Eğer yamayı doğru yüklediysen ve hata alıyosan Belgelerimdeki FIFA 08 klasörünü sil;) )
buraqdayanc beyler ben yamayı yükledim kurdum oyuna giriyorum hazırlık maçı diyorum oyundan atıyor yardım lütfen !
Pollka Yamayı yükledim ve sonra manager modda maç bittikten sonra oyundan attı. Olur böyle dedim maçı tekrer yaptım oyundan gene attı. Ve bir de bu yamada kaydettiğiniz dosyalar(Menajer,Tekrar,Turnuva) orjinal Fifa 08'de çalışmıyor.
FERHATINHO_36 arkadaşlar , 1. sayfadaki 3 yamayı da kurabilir miyim aynı anda? acele cevap yazan olursa iyi olur :)
EfSaNe_68 Herkesin Dikkatine ve LÜTFENNN yardim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yaa beyler ben bunu indirdim ve "KUR"a bastim bisiler hep doldu doldu sonra yine FATHBUILDER cikiyo ve ben "BUILD" e basiyom diyo '"run time error,9" diyo lütfe yardim edin
EfSaNe_68 Herkesin Dikkatine ve LÜTFENNN yardim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yaa beyler ben bunu indirdim ve "KUR"a bastim bisiler hep doldu doldu sonra yine FATHBUILDER cikiyo ve ben "BUILD" e basiyom diyo '"run time error,9" diyo lütfe yardim edin
EfSaNe_68 Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlueray fathbuilderi yanlış yere atmışsın veya yeni bir sürümünü indirip kur hangi dosyanin icine atacagimi soyleye bilirmisin