sambaci cassio de souza soares lincoln kardeş ablemler kötü olmuş valla amblemleri bıraksaydın çeşke ama güzel
notolerance indirdim pek bişeye benzemiyor faceler yarım ama emeğe saygı tsl 09 die bi yama var onu bekliom süper bişeye benzior
2berkist YA BUNU İNDİREMEİDM BEN YA DELİ OLACAM KARDEŞ BUNU BAŞKA Bİ YERE UPLOAD ETSEN OLRUMU BEKLİCEM............
Bozkurt53 Yama güzelde Rizesporu degistirmemisiin hersey eskisi gibi logo forma ayni bi düzeltsen kardes
neco_fifa Fatbuilder yaptıysan oyundan atmaz ama yapmadıysan atar veya oyunda basla yama varsada atma ihtimali var
neco_fifa dostum biraz arastırırsan bulursun ama http://rapidshare.com/files/92282650/FIFA08_GOLD_Super_Lig_2007-2008.rar.html al
neco_fifa kardes hepsi dahil deil 1-2 hata var onlarda 1 sayfada var mesela stad ve reklam pano olayı zaten toplam 1 mb edio ikisi
ozkan99 yamada emeği geçen herkesin eline sağlık.gerçekten çok güzel bir yama olmuş gerçekçi oynanış v3 le birlikte kurduğumda manager modda hata alıyorum biraz yüssüzlük olcak ama gerçekçi oynanış v3 le uyumlu hale getirilse çok güzel olur