Orjinal Mesajı Yazan: C.Ronaldo10
Lan Adam Bişey Sordu Siz Ortamı Nasıl Gerdiniz Bu Arada Kardeş Ben Malesef İnternetten Anlatamam Ama Bi Türklerin Yaptığı Yamayı İndir Orda Zaten Kesinlikle Kurulumu Vardır O Kurulumu Oku Öyle İmportlamayı Falan Öğrenirsin;)
Kardeş haklısın ya,kutluyorum seni bişey sordum karıştı ortalık:) özür diliyorum bunun için...burası türkiye'nin seçkin forumlarından biri lütfen bu tatsızlığı ortadan kaldıralım...ilgililerde konuyu kaparsa iyi olur bnce...
C.Ronaldo10 , sağolasın;)