cr_1903 arkadaşlar pes 08 yamalarının çoğunda "afsexplorer" programından import etmek gerekiyo...program(afsexplorer) var. yapması da kolay galiba ama yapamıyorum lütfen biri anlatsın...şimdiden teşekkürler.
sorumsuz6969 ozaman sen salaksın import en kolay şey ordaki dosyada koskoca import yazısını görmüon mu
sorumsuz6969 _G_A_A_L_A_A_T_A_A_S_A_A_R_A_A_Y___________L_İ_N_C_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_L_L_L_L_N_N_N_N_
sorumsuz6969 _G_A_A_L_A_A_T_A_A_S_A_A_R_A_A_Y___________L_İ_N_C_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_L_L_L_L_N_N_N_N_
QURTULUSH_ FORUMDA UYGUNSUN KONUŞMALAR FORUM KURALLARINA AYKIRIDIR...İLGİLİLERDEN KONUYU KAPATMASINI RİCA EDİYORUM
cr_1903 Orjinal Mesajı Yazan: QURTULUSH_ FORUMDA UYGUNSUN KONUŞMALAR FORUM KURALLARINA AYKIRIDIR...İLGİLİLERDEN KONUYU KAPATMASINI RİCA EDİYORUM banlanmış zaten bide konuşuyo :D