ShabaniNonda GERİ DÖNÜŞ:O PALERMOYU 4-2 yenen FİO,YÜKSELİŞE BAŞLADI! Maçtan sonra konuşan Barış Hocaoğlu:İyi oynadık ve ligde ii bir yere sahip olan palermoyu yendik.Taktik değiştirmem işe yaradı.
ThE _wOLF_ Chelseayle maçımızda 10. dakikada 10 kişi kaldık.Sağlık olsun ancak beni üzen Rocchinin 1 ay sahalardan uzak kalıcak olması.Rocchi ve Defoe uzun bir süre yok önümüzdeki 3-4 maç çok puan kaybı yaşıycaz:o
karems fiorentina ligde bu durumları hiç haketmio Riquelme1905 taktigin nasıl toparlanman lazım biliyosun dimi
ThE _wOLF_ Orjinal Mesajı Yazan: karems fiorentina ligde bu durumları hiç haketmio Riquelme1905 taktigin nasıl toparlanman lazım biliyosun dimi Abi saol ya senden başka yorum yazan kimse yok:o Desteklerin için teşekkür ederiz:)
TuNdRaLoWeR Yok bence ondan yorum gelmiyor değil..Kuru kuruya maçları veriyorsunuz biraz yalan haber yapın,biraz transfer gündeme getirin,biraz kariyerinizi renklendirin yorumlar artar emin olun:)
ShabaniNonda eren saolda pazzini 1 ay daha sakat napabiliim.bu arada taktik deiştirmem gerçekten işe yaradı ligin üst sıralarına tırmanacağım emin olun ;)