ThE _wOLF_ :
inter galibiyeti baya güzel olmuş helal olsun Guseppe meazza'da 5 gol atmak süper bişey
parma maçıda güzel mutu ne kadar sakatlandı.
Riquelme1905 :
parma malubiyeti kötü olum gerçekten
Uefada dahada yukarılara çıkmanı dilerim... ikinizede Başarılar