Mert__ herkezin bi kuyruk acısı warmıs beni en cok sinrlendiren bu bi kac kez basıma geldi adamların serbest ucretlerinin az olması ve yeni sözlesmeyi kabul etmemesi:(
TuNdRaLoWeR Bende FB kariyerimde 2014te Alex'i sattım..Yanılmıyorsam 34 yaşındaydı..Bir daha yerini dolduramadılar ya:o
ZeKiRDeK açıkcası ben satmadım ama gerçekten başkanın bile pişman olduğunu bildiğim bi oyuncu var adam daha bi sezon oynadı gönderdi işte o isim : Rodrigo Palacio oyuna girer girmes aldığım ilk oyuncuydu :( :mad: