TuNdRaLoWeR **Benim şu ana kadar başıma gelmedi fakat gelen arkadaşların paylaşmasını istedim..İlginiz için teşekkür ederim..**
killerjack5 Breno.. Daha 19 yaşındayken R.Madrid ne kadar istediğimi sordu iş olsun die 30m istedim..Hooop bi baktım.Bana sormadan adam gitti..
mr_oy JO aldığım iki sezon sadece ligde 38 kupalardada 26 golü vardı.1. sezon gol kralı olmuştu.G.Rossi yi aldım diye R.Madrid e 17 milyon a sattım daha sonra gol atamamaya başladık...
seymen37 şu jo nun tam adı ne yahu :D adamı aratıyom jo yazıyom binlerce jo baslangıclı isim cıkıyo:D
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: seymen37 şu jo nun tam adı ne yahu :D adamı aratıyom jo yazıyom binlerce jo baslangıclı isim cıkıyo:D Konuyu dağıtmayalım lütfen..Bu arada onun tam ismini Cska Moskova'ya girip oradaki Jo'ya tıklayıp personelinden bulabilirsin..Bir daha böyle konuyla alakasız şeyler yazma lütfen kardeşim..
seymen37 Uyarı yapmana gerek yoktu.Konu zaten devam ederdi.Burası bi forum birşey sorulduysa cevap verilir konuya devam edilir.Asıl benim sorduğum ufak soru için konu açmaya değmezdi.Neyse konuya devam....
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: seymen37 Uyarı yapmana gerek yoktu.Konu zaten devam ederdi.Burası bi forum birşey sorulduysa cevap verilir konuya devam edilir.Asıl benim sorduğum ufak soru için konu açmaya değmezdi.Neyse konuya devam.... Dostum öyleyse burdaki her konu ufak ne anlamı kalırdı öyle burda paylaşma amaçlı açtım;)İstemeyen girmeyebilir konuya zorla değilki kardeşim:D
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: seymen37 anlamadım seni neyse :D Salla ya boşver konu iyice dağıldı zaten:o