Vanquish Orjinal Mesajı Yazan: beber şu chelsea nin siyah formasından bide m.unt olsaydı ne güzel olur du valla helal olsun yapan arkadasa emek vermiş emeğine sağlık. By Vanquish1907 Premier League; By Vanquish1907 Champions League; By Vanquish1907 Mini kit; By Vanquish1907 (alıntıdır)