Orjinal Mesajı Yazan: karems
Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry
Tamamda bunlar regen siz geliştirmemişsiniz ki :S Oyunun kendi uydurduğu oyuncular bunlar..
Başlık:Bir oyuncuyu bu kadar geliştirebileniniz war mı?
Ben burdan gerçek bir oyuncuyu geliştirmeyi anlarım sizinkiler dediğim gibi oyunun uydurduğu oyuncular
Batuhan bu ne demek ya regen adamlar oldugu gibi çıkıp antreman almıyor mu :confused: :confused: Gerçek oyuncular derken yıl 2016dan sonra gerçek dedigin adamlar 30 yaş ve üzeri oluyo ve ister istemez regen die tabir edilen oyuncular çıkıo o zaman onları koymayalım mı yani_?
Onlar zaten özel yetebnekli oyuncular oluyor genellikle bunları siz antrenman yapsanızda yapmasanızda gelişir zaten
Ben size koymayın demiyorum ama tutupta ben geliştirdimde derseniz komik olur.