Orjinal Mesajı Yazan: Mert__
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _oZn_AfRiCaNisM
bu neki ya :d
nasıl ne ki arkadasım adamın top kapma 19 kafa 18 cok tecrubeli defans oyuncularında bu ozellikler yoq :rolleyes:
ne profiller var adam maçta yokları oynuyo.bu tip oyuncu arıyosan db huge yapıp güney amerikayı arastır.al adamı bi işine yaramaz anca satıp para kazanırsın.
adamın performansına bakanınız oldumu? :rolleyes: 7ye ulaşamamamış