Kazanmadığım Kupa Kalmadı bu takımla.Lyon hegomanyasına son verdim.Fransada yeni trend Lens :d:d:d
Arkadaşlar o 2oyuncu nasıl Türk sormadan açıkliyim,
2side Türkiye'de kiralık oynadı.Bir kaç tanede regen oyuncu mevcut kadroda..,

Para Potansiyeli ile beni Chelsea'ye bile rakip edebilecek bi kadro yaş ortalaması falan mükemmel.