Dha önce konu açmıştım ama kilitlenmiş nedense oraya koyayimda fazlalik olmasin forumda dedim.Biz ayıkamıoz tabi bu işleri hep dorusunu bilen çıkıo :)
neyse bundan sonra yine bi kilit bi aksilik çıkmassa kariyer yaptıgım takimlari burda sizinle paylaşıcam.
yine belçika ligi kasmaya başladım xD
bu sefer standard liege.1sezon bitti su an transfer donemindeyim.
buraya yazamıcam ne yaptıysam ss'lerde gayet acik ve net görünüo .

A Kadro,

Yedek kadroyuda koymak isterdim ama ekrana sıgmıo gençler kirada pişio :D