3.Haftada Genoa'yı 3-0 ile geçtikten sonra Porto ile Şampiyon Ligi Grup maçımız vardı:)

Coloccini adeta forvet gibi müthiş bir performans gösterdi:D 4 golü de kornerden gelen topa vurarak attı :D 2 yarı da performansı 10du fakat daha sonra sakatlandı.Arango ile 5-1 yaptık ve maç bitti.Coloccini 1 hafta aramızda olamayacak büyük bir sakatlık olmaması rahatlattı :)