Sezona yaklaşırken 2 tane hazırlık maçı yaptım.Bu maçlarda 2 yeni transferimi daha da tanımış oldum:)
İlk hazırlık maçını Leverkusen-2 takımıyla yaptım ve 33 şutun 11i gol oldu:D

2.Hazırlık maçını da Murcia ile yaptım ve de o maç da gayet güzel geçti bizim açımızdan.

Daha sonrasında Lazio ile İtalya Süper Kupası maçımız vardı.120 dakikası 2-2 biten maçta Doni'nin penaltı kurtarışları sayesinde tekrar bu kupayı biz almış olduk:)

Lige ise Milan maçıyla başladık fakat maçtan 2-2 beraberlikle ayrıldık.Lazio maçında sakatlanan Leonardo ve Totti bu maçta yer alamadı.Totti 3 ay,Leonardo ise 2 hafta yok.

Ligde 2.maçımız Torino ile yine deplasmandaydı.Bu maçı gerçekten mükemmel oynadık.Ve de maçta ''Owen Show'' vardı.6 golün 5'i ondan geldi:)

Şampiyonlar Ligi'nde grubumuz belli oldu.B grubundayız ve grubumuzda Porto,West Ham ve de Monaco bulunuyor.

Ve işte Bu Sezona girerken ki yaptığımız tüm transferler.Gerçekten takım çok iyi bir hâle geldi diyebilirim.Leonardo ve Zonneveld'den sonra Rafinha,Elano ve Coloccini'yi de renklerimize kattık.İşte o oyuncular:
Rafinha:

Elano:

Coloccini:

Umarım bu transferlerle daha iyi yerlere gelebiliriz:)
Takım ise şöyle oldu:
Leonardo ve Totti'nin sakatlığında AMR'de olan Elano AMC'ye geldi.Leonardo'nun yedeği Arangoyu da AML'ye koydum.Yedekte olan Giuly de şimdilik AMR'yi idare edecek.Defans gerçekten 3 yeni transferle güzel hâle geldi.Orta saha malum Pizarro ve De Rossi.Forvette formunun zirvesinde olan owen bulunuyor:)
