Uzun süre sonra bir açayım dedim FM'i :D Parma ile maçım vardı 3-1 kazandım.İtalya Kupası Çeyrek Final 2.maçında da sienayı 2-1 yendim ve eledim (ilk maç 1-0).33 şutumdan 2sinin gol olması beni bir şaşırttı ^^

Ve de WBL arıyorum arkadaşlar,önerilerinizi bekliyorum 15 m var elimde.