Maç hakkında birkaç şey söyleyeceğim.

1 - Niye oyuncu değiştirmiyorsun? Yazık değil mi De Rossi'ye, Totti'ye, Esposito'ya?
2 - Kalecin niye en çok pas atan oyuncun? (De Rossi istisna, o ayrı bir yaratık zaten :) 41 pas)
3 - Gol ofsayt! 


Ama çok iyi oynamış takım gerçekten de. Ofansif oynamayı biliyor takımın.