
Abi bu oyunda şöyle bir sorun var bilmem bana katılıyormusunuz: Yapımcılar oyunu zor yapacağız diye hileli yapmışlar. Buna yüzlerce örnek verebilirim. Yenik durumdayken şutların kaleyi bulmaması, yenik durumdayken ataklarının her zaman faulle kesilmesi, 3 oyuncu değiştikten sonra hemen oyuncu sakatlanması, eğer liderle veya liderliği ilgilendiren bir maç yapıyorsanız diğer takımın daha üstün oynaması, daha maçın 3. saniyesinde oyuncunun kart görmesi,.....vb. Eğer bu oyun zor olsun diye hileli olacaksa level koysunlar. Oyuna başlarken Very Easy-Easy-Normal-Hard-Very Hard- gibi. Bana katılıyorsanız lütfen mesaj yazın.
NOT: Bu saydığım olayların hepsini bizzat yaşadım aynı zamanda birçok arkadaşımda yaşadı.
Rahat bir maç
