Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI
Arsenal'den ne bu çektiğin ya :) Chelsea zaferi müthiş olmuş :)
saol ama devamı gelcek ss ler i bekleyin takım toparlandı.

FA CUP
NEWCASTLE:1-MAN UTD:0 :mad::mad::mad::mad: adım gibi eminim bu oyunda hile war.Adamlar oyunu zor yapacaz diye hileli yapmışlar abi 100 şuttan biri gol olmaz mı? Ayrıca soruyorum ben Newcastle takımını yönetsem sizce Man Utd bana kaç gol atardı?!?!?!?!


GEÇMİŞE BAKARSAK
Takımım şu an ligde sadece 2 kere yenildi diğer maçların hepsini kazandı. Avrupada ise bütün maçları yendik.Bu yüzden takımım ligde 3. olsa bile performansı çok iyi. Artık önümdeki takımların puan kaybını bekliyeceğiz.