Lig maçları bitti..kupada ibb yi yendik..

Tatsız tuzsuz geçen maçta bjk ile berabere kaldık..

Beşiktaş'ın kendi kendini yakmasıyla gruptan çıkabildik :)..

Çeyrek finalde rakibimiz:Konyaspor!

Muhammet Hanifi'ye Manisa 1.3 milyonluk teklifi yapınca,başkan bana bile sormadan kabul etti :D...
Bu durumda sağ bek için adam aradım,transferin son günlerinde Jose San Roman'ı buldum..
River'dan gelen oyuncunun ofansif özellikleri iyi ama daha gelişmesi gerekli..ucuza aldığımız için sorun yok bence:)..
