Sadece ve sadece tek önerim seninde bildiğin gibi 2008 yılının devre arasında ve sezon sonunda sözleşmesi bitmek, biticek, bitmiş olan oyunculara bir bak.. Ciddi anlamda iyi oyuncuları bulabilirsin. Eremenko, Dudu, Walcott, Cana gibi isimler oluyor - olacaktır (sözleşme yenilemedikleri takdirde).. Eğer bu tarihe kadarda takımın biraz başarılı olmuşsa bu oyuncuları kadrona katabilirsin.
Türklerdende Tevfik'i oynatmaya dikkat et vede zaman zaman oynat. Form tutarsa kimse durduramaz.
Aynı şekilde Batuhan Karadeniz'de öyle.. Oğuz Şabankay belki işini görebilir, iyi bir yedek oyuncu olabilir.
Defansta Anıl'ı almaya çalış.. Solda ve Ortada iyi oynuyor..