Evet arkadaşlar devam ediyoruz...
Ligin 7.Haftası ve tek kelimeyle Fener bunalttı bizi bunalttı!!:)

8.haftada Kasımpaşa ile oynadık..Yine golü erken gördük kalemizde ve rakip takım kapandı,bastırdık ama bir türlü golü bulamadık..Son derece kötü bir puan kaybı oldu..3 maçtır berabere kalıyoruz,bazı değişiklikler yapmak lazım.

Not:Önceki mesajlarda Necati'nin 2 ay sakat olduğunu söylemiştim,ancak o 2 haftaymış,benim hatam..:) Ama bu maçta yine sakatlandı,şimdi gerçekten de 2-3 ay yok..:(
Tam beraberlikler sonucu kötümser bir havadayken,takımım yüzümü güldürmeyi başardı.Kayserispor karşısında harikulade bir futbol sergiledik.Maçın yıldızı kesinlikle 2 gol ve 1 asistle oynayan Bilal Kısa idi..Anadolu kulüpleriyle oynayan arkadaşlar düşünmeli bu adamı..;) :) ..

Bilal çoştu!!

------------------------------------------------------------------
Kayseri maçında o kadar bastırmamıza rağmen forvetlerin gol atamaması,beni düşündürüyor.Tevfik Köse'den beklediğim verimi alamıyorum.Sezon başında Aaritalo'yu almayıp hata mı ettik diyorum..:confused: İnşallah güvenimi boşa çıkarmazlar forvetlerim...Bu arada Necati kiralık olduğundan sezon sonu ayrılıyor.Kontratı biten Gökhan Ünal,Semih Şentürk,Mehmet Yıldız gibi isimleri kadroma katmayı deneyeceğim ama pek umudum yok açıkçası...
Ankaraspor'un bütçesini göze alarak yapacağınız forvet önerilerini şiddetle bekliyorum arkadaşlar...