Merhabalar arkadaşlar!!! İlk kez bir kariyer yapacak olmanın heyecanıyla herkesi selamlar;bütün yorumlarınızı,eleştirilerinizi bekliyorum...:)
ANKARASPOR'DA YENİ DÖNEM!!!!!!!!

Yıllarca milli takım ve Galatasaray'da top koşturmuş oyuncu Tolga Kızılçay,önceki sene futbolu bıraktığını ve Ankara-Gölbaşı'ndaki sessiz ve de sakin evinde çocukları ve eşiyle mutlu bir hayat sürmek istediğini belirtmişti.Ancak bir sene sonra lig bitiminde bir sabah telefon çalar,telefonda Ankaraspor yönetim kurulu başkanı Ruhi Kurnaz vardır..
Tolga Kızılçay:Alo..
Ruhi Kurnaz:Günaydın! Tolga Bey?
TK:Evet,benim..
RK:Efenim çok erken bir saatte rahatsız ediyorum,kusruma bakmayın
TK:Yok efendim estağfurullah,buyrun..(Saate bakar 08.15'tir..:S)
RK:Tolgacım,Hikmet Karaman'ı şutladık..ıııı..pardon görevine son verdik.Onun yerine seni düşündük biz eski ve tecrübeli bir oyuncu olarak bize çok yardımcı olacağını düşünüyoruz.Ne diyorsun,düşünürsün böyle bi teklifi??
TK:Valla efendim ben bi süre daha futboldan uzak kalmak istiyordum ama...
RK:Tolga Bey,Türk futbolunun sizin gibi yeni ve dinamik yüzlere ihtiyacı var,lütfen görevden kaçmayın.
TK:Efendim görev kaçmak değil de ben biraz daha dinlenip,kendimi hazırlayıp,o şekilde girmek istiyorum bu olaylara..
RK:Offff.....
TK:......??
RK:Bak Tolgacım,ben bu işi yapacağım söyleyeyim baştan..Çünkü çok saygıdeğer büyük insan onursal başkanımız sayın İ.melih gökçek'in kesin emri bu! Bence sen de fazla uzatma,bu işi tatlılıkla halledelim.
TK:Aman başkanım bu konuşmalar ne,senet mi tahsil ediyoruz ya!!
RK:Pardon Tolgacım,ama Ankaraspor'da herkes böyledir,,dobra dobra...Bu iş olur Tolgacım,olur olur....
TK:Peki ben bi geleyim o zaman kulüp binasına ayrıntıları görüşelim.
RK:Sen rahat ol Tolgacım,gelmene gerek yok ben sizin caddenin köşesindeki parktayım zaten,dedim ya kesin olacak bu iş, evine kadar geldim kontrat da hazır.
TK:Başkanım,transfer bütçesi falan..??
(Kapı çalar...))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teklifi kabul etmiştir en büyük sebep ise (İ.melih gökçek'in emrivakiliği hariç:)) Seyirci baskısı olmayan bu kulüpte teknik direktörlüğünü geliştirebileceği düşüncesidir.
Ankaraspor,maçlarını Yenikent Asaş Stadı'nda oynayacak bu sene..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SEÇİLİ LİGLER:İngiltere,İspanya,Türkiye
DATABASE:Medium
TSL Servis Paketi 08 eklentisi var..
Transfer bütçemiz: 575 K...Hazırlık kampı ve transfer çalışmaları birazdan geliyor..
Arkadaşlar dediğim gibi her türlü katılımınızı bekliyorum kariyere,hep beraber Ankara'nın yetim çocuğunu yalnız bırakmayalım...;)