How.44 Antalya'nın transferler gayet iyi,sanırsam 30-35 oyuncun oldu kadroda:)..hazırlık maçlarının iyi olduğu söylenemez ama denildiği gibi önemli olan kondisyon.Sakarya'nın da transferleri görmek istiyoruz!!..
How.44 İstanbulspor maçı güzel olmuş ama Ordu napmış öyle 30 tane şut çekmiş yaw :eek: ... Bu arada Özgürcan'ı almışsın iyi olmuş :).. Antalya'nın maçları da bekliyoruz..
karems muhammed taktigini gözden geçirmelisin gol yemen yada yenilmen diilde çok fazla pozisyon veriosun bi an önce taktigini gözden geçirmelisin.
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: karems muhammed taktigini gözden geçirmelisin gol yemen yada yenilmen diilde çok fazla pozisyon veriosun bi an önce taktigini gözden geçirmelisin. Abi 1-2 taktiği denemeye aldım. Aslında birazda oyunculardan kaynaklanan bir problem. İnşallah yakın zamanda çözeceğim bu sorunu...
TuNdRaLoWeR Off beyler gerekli Adminler bu kariyerdede şansım yoktu...Oyunu henüz kaydetmeden elektrikler gitti:(:(Bununla beraber güzel kariyerimiz ve umutlarımda gitti:( Konuyu kilitlerseniz sevinirim..Çokta zevk aldığımız bir kariyerdi ama yalan oldu:(