Ya moderatör arkadaşlar konuyu kilitleyebilirsiniz devam etmiyeceğiz sanırım yarım kaldı kusura bakmayın biz bu kadarından zevk aldık umarım sizlerde almışsınızdır..Yakında daha geniş kapsamlı bir turnuva düzenlemeyi düşünüyorum..Örn:Scn üyelerini msnde buluşturup bir turnuva gibi...Sağlıcakla kalın..