İlk Lig Maçında=Manchester United-Atletico Madrid..
İyi bir oyunla rakibimizi devirdik ilk lig maçında..Oyuncularımızın kondisyonları çok düşüktü..Kaleci bile %78 kondisyondaydı..Diğerleri ise maç başladığında %60 filandı maçın sonlarına doğru %40 filan oldular..Rakip ise %95 kondisyon ortalaması ile oynadı:D:D:D Mutluyuz önümüzdeki maçlara bakıyoruz..
NOT=Atletico maçında sakatlanan Cristiano Ronaldo Turnuva sonuna kadar takımda olmayacak..2 ay yok:D
