Avrupa'da Valencia - Porto - Rangers ile aynı gruptayım..
Porto'ya 2-1 kaybettik, Valencia'a 3-1 kaybettik ilk iki maçta..
Daha sonra Rangers'a 4 attık, ikinci maçtada berabere kaldık..
Şimdi 2 maç kaldı Valencia ve Porto.. Bu maçlardan en az 3 puan çıkartmak için uğraşacağız, Porto'yu yenmeyi hedefliyorum bu sefer.. Geçen seferki gibi hakemlerlede alamayacaklar maçı :) 3 tane ofsayt diye buz gibi golü vermedi hakemler :)
________________________________
ZİRVENİN ADI : GALATASARAY !!
Aslan bu yıla ne kadar kötü başlasada (2 beraberlik) zirve iddaasının ne kadar ciddi ve kararlı olduğunu gösterdi ve tekrardan zirveyi ele geçirdi. Geçen senenin şampiyonu Galatasaray, Sivas'ı kendi evinde ağırladı.. Gökhan Ünal ve Ümit Karan'ın golleriyle sahadan 3-1 galip ayrılan Aslan 1 puan farkla Antep'in üstünde liderliğe yerleşti..

------------------

HERŞEY DEĞİŞTİ FAKAT BİR ŞEY HARİÇ..
Galatasaray ve Beşiktaş'ta herşey değişti.. Antrenör, oyuncular, teknik heyet, taktik, sahadaki isimler, numaralar.. Herşey değişti iki takımdada.. Fakat bir şey değişmedi.. Oda kazanan.. GALATASARAY'ın serisi devam ediyor.. Arka arkaya 9 maçınıda kazanan Aslan, İnönü'de geleneği bozmadı ve rakibini hüsrana uğrattı.. Bol gollü geçen karşılaşmada Aslan sonuca ; Lincoln - Love - Ümit ve Hasan ile gitti.. Bu skorla Galatasaray, liderliğini devam ettirdi.

-------------------

ASLAN, Ankara'ya "ATEŞ" ETTİ..
Galatasaray, evinde ağırladığı Ankaragücü'nü 4-1 gibi farklı bir skorla evine gönderdi.. Necati Ateş'in şov yaptığı maçta Galatasaray skora Necati, Ümit(2) ve Arda ile skora giderken konuk ekibin golünü 9.dakikada Krita kaydetti. 1-0 geriye düştüğü maçta farka giden Galatasaray'da moraller yerine gelirken sakatlıktan yeni çıkan Necati ve Ümit'in performansları teknik heyeti sevindirdi..

--------------------

NEDE OLSA; AVRUPA'lı..
Galatasaray evinde ağırladığı G.Rangers'ı 4 golle geçerek grubundaki ilk puanını aldı.. Valencia ve Porto ile oynadığı maçları kaybeden temsilcimiz evinde konuk ettiği İskoç temsilcisini Lincoln ve Necati'nin golleriyle 4 golle geçerken Necati'nin performansı göz doldurdu.. Hat-trick yapan golcü oyuncu maçtan sonra yaptığı açıklamada " Uzun bir sakatlık geçirdim, fakat bundan sonra daha iyi olacağım. Her geçen gün performansım artıyor. Hocam bana şans verdiği sürece şampiyonluğa katkı sağlayacağım " diye konuştu..
