Hamachi'den PES oynanmaz.Sadece KONAMI serverlarını kullanarak multiplayer oynayabilirsiniz.
Bunun için de orjinal bir "kod"a ihtiyacınız var,o kodu da D&R mağzalarından veya başka bir yerden 70YTL karşılığında alacağınız PES2008 oyununun kutusu içinden bulabilirsiniz. ;)