prenslui chelsea -man.utd. vb primerer yok 5 gb gibi iso dosyasını kurdum ama bunlar yok. birde saha he paynı. hiç güzel değil ne yapabilirim
xenoa primerer nedir bilmiorum gerisine gelince manchester yoksa saha nasıl var ? hadi var diyelim nasıl değişmiyo ? sezona girince oyuncunun özelliklerine bak haftalar geçtikçe yükselicek saha yaşlandıkçada düşücektir o geliştiğini gösteren sayılar dikkatli bak
bulkane Premier ligi olması lazım abi.PES serilerinde lisanssız olduğu için isimleri değişik oluyor. Örn::Chelsea-London FC gibi..
belki_8222 arsenal-north london man.unt. - man red liverpool-merseyside red chelsa-london fc olarak klüp isimleri