bence de alma.onca yetenekli orta saha oyuncun var.ayrıca hangi taktiği kullanıyosun?4lü orta saha ise alman gereken sadece mc veya dmc olması lazım.r10aldinho'ya yedek yapacaksan alabilirsin tabi ama sen de dos santosun da olması lazım.
bütün bunları düşündükten sonra almana gerek yok diyebilirim :)