ben fifa manager 08 de de fifa manager07 de de aynı problemi yaşıyorum.oyunu ingilizce
yüklediim zaman oyuncuların kaç yıldız olduu ve overal i görünmüyo ama almanca yüklediim zaman
gösteriyo.ve bide ingilizcede oyuncunun yıllık deil maç başına ücretini gösteriyo.nasıl halledebilirim.
ayarlardan yapamadım,zaten acemiyim :D .yardım ederseniz sevinirim...