valla ben fbliyim galatasarayın eski formalarını hiç bilmem şimdikilerini 3-4 sene öncekileri anca öğrendim ve o şeritler filan aynı olmaz diye düşündüm
çünkü senin resim Barcelona
senin dediğin GalataSaray daha yeni türk takımları adam gibi formaya geçti
(DEDİKLERİMDEN BİŞİ NLADIN MI?)
yani demek istediğim o zamanlar türk tamları mini şor kazak gibi ama incecik pazar forması amlem zor basılan formalar giyiyorlardı